Column



Gedragscode op wc-papier…..

De Geschillencommissie van het Kifid heeft onlangs uitgesproken dat verzekeraar Nationale Nederlanden onrechtmatig kosten heeft ingehouden bij een klant met een beleggingsverzekering. Deze kosten en het misgelopen rendement op die kosten moet Nationale Nederlanden terugbetalen aan de klant. Door deze […]

Lees bericht

Klant ontevreden over verzekeraar

Vandaag verscheen het bericht in de Telegraaf dat verzekeraars de vertrouwensbreuk met klanten nog niet hebben weten te lijmen. Maar liefst 80% van de de consumenten vindt dat maatschappijen de belangen van de klant onvoldoende centraal stellen. Verder vinden klanten […]

Lees bericht

Verzekeraars: lak aan eigen...

Verzekeraars moeten zich aan een code voor goed gedrag houden. Daar maken ze alleen nog niet veel haast mee. Bij een aantal verzekeraars lijkt het gevoel van urgentie voor het volledig naleven van de code te ontbreken, aldus rapportage van de Monitoring […]

Lees bericht

“Om het volk te...

“Volgens de Vereniging van Vrijgevestigd Medisch Specialisten kan ziekenhuiszorg zeker 15 procent goedkoper als medisch specialisten weer een grotere rol in de organisatie krijgen. De besparing die dit oplevert van 200 euro per Nederlander, zou terug moeten naar de burger en […]

Lees bericht

Expertisebureau’s echt onafhankelijk?

Het zal u niet verbazen dat er door consumenten in de huidige vakantietijd vaak een beroep wordt gedaan op afgesloten reisverzekeringen. Als er schade wordt geclaimd op de reisverzekeringspolis, kan het zijn dat er een expert of een onderzoeker van […]

Lees bericht

Domper vakantievreugde bij reisschade

Veel mensen hebben een reisverzekering afgesloten voor het geval dat ze iets overkomt tijdens hun vakantie. Als je in de brochures leest waarvoor een reisverzekering dekking biedt, dan bekruipt je een gevoel van zekerheid: áls je dan wat gebeurt, ben […]

Lees bericht

voor Sinterklaas nieuwe auto...

Jacco had zijn via Marktplaats aangeschafte auto – een droom van een BMW – nog maar net een paar weken weken in bezit, toen hij alleen nog een geraamte ervan aantrof op de parkeerplaats. Deuren, wielen, prachtige leren bekleding, alles […]

Lees bericht

Aan het zicht onttrokken

Ik heb, door mijn werkzaamheden als eigen expert van gedupeerden, een triest beeld ontwikkeld van de (schade)verzekeringsindustrie, met name waar het de afwikkeling betreft. De laatste 10 jaar heb ik sterk het idee gekregen dat het er ‘vroeger’ veel beter […]

Lees bericht

Tussen wal en schip

Nederlanders zijn tot de nok toe verzekerd, in weinig landen wordt zoveel verzekeringspremie betaald als hier. Een verzekering is vaak supersnel en eenvoudig af te sluiten. Minder makkelijk gaat het echter als u eens schade heeft. De verzekeraar is dan […]

Lees bericht

ABN-AMRO doet het anoniem.

“Arie” heeft op 8 februari 2011, wat je mag noemen, een pechdag. Op die dag hoort hij van de huisarts dat de resultaten van een afgenomen test slecht zijn. Hij moet met spoed naar het ziekenhuis. Bijna tegelijkertijd belt een […]

Lees bericht

Op de volgende pagina lees je...





verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?