Blogopmaak

Doffe ellende Kifid

aug. 10, 2017

Ik heb begin augustus (vorig jaar!) een zaak bij het Kifid aangemeld. Na enkele maanden was het ineens stil en nu wacht ik al vijf maanden op een reactie van ze. Ik heb op 18 juli jongstleden daarover een klacht ingediend omdat ze de zaken gewoon laten liggen en niet het fatsoen hebben om op een klacht daarover te reageren. Als ik op deze website kijk en ook op andere fora, dan zie ik dat iedereen die met het Kifid te maken heeft gehad, over de trage werkwijze klaagt.

We zijn dus, nadat ik een klacht heb ingediend over de manier van werken, nu opnieuw drie weken verder, maar het Kifid reageert gewoon nergens op.

Maar wat blijkt? Als de Schadecoach een brief naar het Kifid (met de vakpers in CC) stuurt en ze weten dat de zaak in de publiciteit komt, dan kan het Kifid ineens na twee dagen reageren!

Maar bij de ‘gewone’ verzekerde heeft het Kifid niet het fatsoen om een normale reactie te geven, en als dossiers gewoon maanden blijven liggen dan vegen ze daar kennelijk de kont mee af.
Een aanfluiting van de bovenste plank, het Kifid. je kunt beter naar de rechter stappen!

A. Abbas

16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
Meer posts
Share by: