Kifid maffiabende


Geplaatst in: Klachten | op 13 juli 2018 | 1 reactie.


Al eerder heb ik mijn onvrede geuit over het Kifid en over een secretaris. Hij deed 4 maanden niks met mijn dossier! Hij was het gewoon vergeten en nu moet ik hem constant vragen om het online dossier bij te houden anders laat hij dat ook sloffen. Hij heeft een Chinese (?) achternaam van maar drie letters, wie weet hebben andere consumenten ook klachten over deze nonchalante meneer uit het Verre oosten.
Hij heeft tijdens de behandeling van mijn zaak duidelijk meermalen overleg gehad met de verzekeraar om hem openingen te geven om een lager schade bedrag te kunnen uitkeren en hij beschermt nota bene de verzekeraar terwijl die juist tekort is geschoten.
Mijn zaak moest afgelopen 4 april door de geschillencommissie worden behandeld. De termijn waar binnen je de uitspraak mag verwachten is 90 dagen zeggen de reglementen van het Kifid. Dat duurt dus een eeuwigheid bij die schildpadden daar! Let wel: de zaak is dan al door de commissie behandeld en moet dan alleen nog maar op papier worden gezet!
Ik heb hierover gemaild en de secretaris schreef dat hij zou proberen binnen 6-8 weken met de uitspraak te komen. Vervolgens schreef hij dat het niet was gelukt.

Op de laatste dag van de termijn van 90 dagen, kreeg ik weer een mail, dat ook deze termijn niet werd gehaald.
We zijn nu dus 14 dagen verder na afloop van de termijn van 90 dagen en de secretaris ‘verwacht’ nu nog eens 14 dagen nodig te hebben.
Het is werkelijk ongelofelijk hoe je door dit zooitje zelfingenomen paljassen wordt beetgenomen.
Zelf zit ik al jaren in de rommel, omdat ik nog geen schadebedrag uitgekeerd heb gekregen.
Het Kifid vindt dat ze zo goed uit het klanttevredenheidsonderzoek komen maar dat is vooral hun eigen onderzoek! Ze houden zich niet aan zelfgestelde regels en laten de consumenten barsten. Ik heb gemanipuleerde stukken gezien, het rammelt en bedriegt aan alle kanten, behalve hun vriendjes van banken en verzekeraars! Regelrechte boevenbende, anders is het niet!

M. van B. Hattemerbroek


Volgende bericht » »

Reacties

  1. R. Wijnholds

    Dat heet dus zelfcontrole. Met juristen en of advocaten aan de zelfregulerende knoppen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?