Nat.Ned.: eerst liegen, dan opnieuw, daarna wéér, vervolgens nóg weer, toen eindelijk betalen.


Geplaatst in: Klachten | op 19 december 2018 | nog geen reacties.


Ik heb op 13 augustus een hek bij ons flatgebouw beschadigd met mijn auto, die W.A. is verzekerd bij Nationale Nederlanden. Op 7 september stuurt deze een reactie: omdat ik mede eigenaar ben vergoeden wij de schade niet. Ik heb daartegen herhaaldelijk geprotesteerd, maar men bleef bij hun standpunt. Uiteindelijk heb ik in november maar de Schadecoach ingeschakeld. Toen die een mail stuurde, bleef men wéér bij het afwijzende standpunt: ik moest maar de VVE gaan, want Nat Ned. was niet aansprakelijk, het hek was mijn eigendom maar dat was niet van belang.

Vervolgens stuurde Schadecoach wéér een mail, maar opnieuw kwam de schadebehandelaar met dezelfde onzin. Toen de Schadecoach daarna een directieklacht deponeerde bij Nat. Ned., kwam er een mailtje dat ze de zaak met hun juridische afdeling zouden bespreken. Een week later kwam de finale reactie. Je zou denken dat er dan excuses komen of in elk geval een reactie waarin de klacht op de voorgeschreven manier zou worden behandeld. En dat ze zouden uitleggen waarom het fout was gegaan. Maar nee dus.

Er kwam geen enkele verklaring, alleen een niet afgemaakte regel van de schadebehandelaar: We hebben een schadevergoeding van € 5.000,00 aan ………(de naam van de eigenaar). Méér stond er niet in de mail. Hebben ze de schadevergoeding geweigerd? Het zal wel ‘uitbetaald’ moeten wezen….

Er kwam ook een mail van de klachtenafdeling van Nat. Ned. Dáár weten ze hoe het hoort. Die afdeling zal de klacht wel op correcte wijze behandeld hebben, en dan geven zij een duidelijke uitleg met de mededeling of de klacht wel of niet terecht was. Maar helaas, die ook niet. Moet je nagaan: je hebt een maandenlange voorgeschiedenis van ellende meegemaakt, je moet hemel een aarde bewegen om je gelijk te halen en pas bij een directieklacht gaan ze overstag. Het enige wat de directie schreef was: “Wij hebben de schade nader intern besproken. De schadeafdeling heeft u vandaag via de e-mail hiervan op de hoogte gesteld”. En dat was het dan….

Vier maanden lang verkopen ze uitgebreide leugens, en als ze zien dat ze er niet meer onderuit kunnen komen zijn ze nog te lui om een klacht op behoorlijke wijze af te wikkelen en hebben ze ook niet het fatsoen om excuses te maken. Wát er ook gebeurt, voor mij géén Nationale Nederlanden!

J. van Coevorden – Den Haag


Volgende bericht » »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?