Nowgo flutbedrijf


Geplaatst in: Klachten | op 9 maart 2019 | nog geen reacties.


Sinds vorig jaar ben ik bezig met een autoruit te laten repareren/vervangen bij Nowgo. Omdat er ‘iets’ bleef hangen in hun systeem moest ik de claim opnieuw indienen. Vanaf juli tot half augustus ben ik bezig geweest met mailen en bellen berichten en uiteindelijk kreeg ik akkoord om de reparatie te laten uitvoeren.

In september 2018 kreeg ik een bericht van de schade expert dat hij de ruit wou zien maar door hun eerder afgegeven akkoord was de ruit half augustus al vervangen.

Kreeg ik in oktober een bericht: u moet 440 euro betalen omdat u fraude pleegt! Dit, terwijl ik gewoon verzekerd ben voor ruitschade. Mijn financieel adviseur was er mee bezig om bij hun verhaal te halen maar ze wouden niet meewerken.

Tot 19 feb 2019 kreeg ik de tijd om te betalen en dat is gebeurd, maar toen kreeg ik op 6 maart een email dat per 1 maart 2019 de verzekering door Nowgo was opgezegd “omdat ze geen vertrouwen meer hebben in de klant.”

OM EERLIJK TE ZEGGEN VIND IK HET EEN ONVRIENDELIJK SLECHT BEREIKBAAR EN ONKLANTVRIENDELIJKE BEDRIJF. IK WIL IEDEREEN ER VOOR WAARSCHUWEN. Na 17 jaar verzekerd te zijn bij Nowgo -voorheen Proteq- wordt je als klant gewoon de deur gewezen!

m. de beer



Volgende bericht » »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?