Blogopmaak

Onbehoorlijk gedrag Turien

mei 11, 2017

Mijn moeder heeft haar auto eind vorig jaar verkocht daar ze niet meer in staat was veilig te rijden. Bovendien is op 21 januari overleden.
Dit is de verzekerings-maatschappij Turien meerdere malen vermeld. Toch blijven de aanmaningen binnen komen.

Op haar website zegt Turien dat bij de uitoefening van onze werkzaamheden en dienstverlening niet alleen het bedrijfsbelang maar ook het klantbelang centraal staat en dat ze vertrouwelijk omgaan met gegevens van onze klanten en relaties.
Ook zeggen ze nota bene dat ze hun klanten en relaties eerlijk, respectvol en met vertrouwen behandelen.

Dat dit loze woorden zijn blijkt bij mijn dossier dus wel duidelijk. Ik vind het onbehoorlijk van een verzekering om nabestaanden te blijven lastig vallen als ze herhaaldelijk ervoor zijn gewaarschuwd, vandaar dat ik dit op deze website zet.

Mark Kingma

16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
Meer posts
Share by: