Pas op voor Pro Assist


Geplaatst in: Klachten | op 8 november 2017 | 1 reactie.


Ik ben gister tot de ontdekking gekomen dat er om de drie maanden een bedrag van €28,14 van mijn rekening afgeschreven wordt. Ik vroeg mij af wat dit voor een automatische incasso was.
Ik heb dit bedrijf via google gezocht en kon geen website van hun vinden. Na wat zoeken vond ik een telefoon nummer en deze natuurlijk gebeld met de vraag wat ik voor een verzekering bij hun heb lopen.
Tot mijn grote schrik kreeg ik te horen dat dit om een telefoon verzekering ging van een telefoon die ik al minstens 3 jaar niet meer gebruik. Hierbij was de telefoniste verschrikkelijk onvriendelijk vanaf het moment dat ze de telefoon opnam. Ik heb netjes om uitleg gevraagd, en kreeg meteen verwijten naar mijn hoofd dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is, en dit zelf eerder had moeten zien op mijn rekening.
Oke ja daar heeft ze een punt, het is niet slim geweest dat mij dit niet eerder is opgevallen. Maar dan nog hoort een telefoniste haar klanten niet op deze manier te behandelen, en het is ook schandalig dat je in die 4 jaar NOOIT een maitje, telefoontje of wat voor bericht dan ook hebt gekregen.
De telefoniste wilde me niet verder helpen, ik gaf aan de verzekering per direct op te willen zeggen, maar dit moest ik van haar schriftelijk via een mailtje doen. Ze probeerde me duidelijk zo snel mogelijk af te willen schepen, gaf totaal geen respons op mijn vragen en vragen om hulp, ze bleef continu in de verdediging en in de aanvalspositie. Einde gesprek, hierop meteen een mail gestuurd om de verzekering op te zeggen, als antwoord hierop een mail terug ontvangen dat de mail binnen 14 dagen in behandeling word genomen, 14 dagen!!!! weer 2 weken verder.
Na deze belachelijke manier van handelen vanuit Proassist ben ik meteen research op internet gaan doen, tot mijn verbazing zag ik allemaal identieke klachten over dit bedrijf, ook dat ze niets vergoeden wanneer er schade is, klachten over verzekeringen die al jaren zijn stopgezet en dat ze steeds geld van rekeningen afschrijven en zelfs als je hun blokkeert ze aanmaningen etc blijven sturen. In 5 min zoeken vond ik al meer als 806 klachten over dit bedrijf proassist!


Volgende bericht »

Reacties

  1. Guus Beerdsen

    Ja, ik ken dat als er iets aan je aandacht ontsnapt. Je wordt er écht niet op gewezen. Ondanks alle mooie verhalen (sprookjes) van “de klant staat voorop” in de gedragscode van Verzekeraars.
    Het is één grote misleiding. Bij mij ging het om ruim € 200.000,- én mijn “huis” kwijt. Zie mijn verhaal op facebook onder Guus Beerdsen van 22 augustus.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?