Blogopmaak

Puinhoop bij VGZ

jan. 26, 2017

Ik ben al ruim 5 weken bezig om een polis voor mijn gezin af te sluiten bij VGZ. Onmogelijk. Vragen stellen heeft geen zin want dan verbreekt spontaan de verbinding. Momenteel is het onduidelijk hoe mijn gezin nu verzekerd is. Als ik vraag om alles te stoppen opdat ik bij mijn oude verzekering kan blijven Daniël teruggaan, wordt mij verteld dat dat niet kan aangezien ik mij 28 december jl heb aangemeld??? Terwijl ik brieven ontvang van de individuele gezinsleden dat we te laat zijn en dus niet verzekerd kunnen worden. Meerdere malen beloofd om teruggebeld te worden, helaas tot op heden nog geen enkel telefoontje mogen ontvangen. Wat een ‘zorg’, besteden ze daar aan hun klanten!

Dennis van Bakkum

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: