Rampenplan Centraal Beheer


Geplaatst in: Klachten | op 6 februari 2019 | 1 reactie.


Op 1 januari 2019 heb ik een schade gemeld bij Centraal Beheer, maar tot op heden is het nog steeds niet afgehandeld. Als ik bel word ik van de kast naar het muurtje gestuurd, ik word niet op de hoogte gehouden van wat de stand van zaken is, terugbel verzoeken worden niet beantwoord, en de desbetreffende behandelaar is niet bereikbaar. Deze verzekeraar is een regelrechte ramp, ik heb hier geen enkel goed woord over. Ik ben al jaren klant maar het is belachelijk hoe er bij Centraal Beheer met klanten wordt omgegaan.

D. de Joode


Volgende bericht » »

Reacties

  1. Webcare Centraal Beheer

    Beste meneer De Joode,

    Bedankt dat u ons laat weten dat u niet tevreden bent.

    U heeft uw klacht ook gemeld via Klachtenkompas.nl. Onze klachtenmanagers nemen naar aanleiding van die melding contact met u op.
    Via dit forum zullen we verder niet reageren.

    Met vriendelijke groet,
    Webcare Centraal Beheer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?