Blogopmaak

SNS liegt keihard

aug. 15, 2016

Ik ben verzekerd bij SNS, maar deze verzekeraar reageert gewoon nergens op en áls ze reageren gebeurt dat ontzettend traag.

Ik heb een schade voor inbraak bij ze lopen, die op 27 december vorig jaar is ontstaan en gemeld, maar nog steeds is die niet helemaal afgewikkeld. Eerst wordt je tegengewerkt om een contraexpert te nemen, en vervolgens, na ik weet niet hoeveel aanmaningen,  duurt het een eeuwigheid voordat er wordt betaald.

Als je één keer een week te laat bent met premie betalen reageren ze binnen no time, dán zijn ze wél snel!

Als je een mailtje naar ze stuurt staat er in hun reactie dat je bij een bestaande schade voor je auto of je woonhuis of inboedelverzekering pas na 30 (!!) werkdagen een reactie krijgt. Dus als je vandaag (15 augustus) een mailtje stuurt, kun je daar pas een antwoord op verwachten op 26 september!

Je gelooft het niet, maar hun website staat letterlijk: “verzekeren bij SNS is snel geholpen worden bij schade”. Ook schrijven ze: “Wie wil er nu maanden wachten op een schadeafhandeling?”

Je moet toch maar durven om zó keihard te liegen! Ik ben weg daar bij die boevenbende, het is alleen jammer dat ik dit mee heb moeten maken.

R. Boedjarath – Breda

 

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: