Blogopmaak

Unigarant maakt fout, verzekerde heeft schuld.

jun. 24, 2014

 

Op 06-05-14 heb ik mijn auto verkocht en stopte de auto verzekering bij Unigarant. Op 15-5-2014 krijg ik per brief een bevestiging dat de verzekering is stop gezet en ik nog een bedrag van 22,04 euro te goed heb en dit op mijn rekening gestort zal worden. Op 2-6-14 krijg ik ineens een e-mail van TKB incasso dat ik 117,15 euro moet betalen omdat ik een betalingsachterstand zou hebben bij Unigarant. Ik heb toen gelijk gebeld en verteld dat ik de verzekering juist had stop gezet en ik niet begreep waar deze betalingsachterstand vandaan kwam. Op 13-6-14 wordt ik door een medewerker van TKB incasso gebeld dat Unigarant op 21 mei geen 22,04 euro op mijn rekening had gestort maar per ongeluk 90,28 euro en ik nu dus een betalingsachterstand heb en het mijn verantwoordelijkheid is dit te constateren en waardoor ik dus nu 48,91 extra incasso kosten moet gaan betalen.

Dus Unigarant maakt de fout teveel geld terug te storten en ze schakelen na 12 dagen al een incasso bureau in om dit geld terug te halen met extra kosten als gevolg! en als ik hier over begin krijg ik alleen maar te horen dat het mijn verantwoordelijkheid is om dit te constateren!

Belachelijk dat Unigarant zelf fouten maakt maar haar verzekerde daarvoor verantwoordelijk houdt!

 

 

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: