Blogopmaak

VGZ laat klant opdraaien voor eigen fouten

jun. 07, 2016

Ik probeer al heel lange tijd bij VGZ geld terug te krijgen voor rekeningen van het CAK die ik heb voorgeschoten. Ik vond het erg lang duren en nam contact met ze op en toen kreeg ik te horen dat ze het niet in behandeling konden nemen omdat de ingestuurde stukken “niet leesbaar” zouden zijn, maar VGZ nam niet even de moeite om mij daarvan in kennis te stellen. Vreemd verhaal, maar a fin, ik heb alles opnieuw ingescand en wederom naar ze toegestuurd. Weer moest ik lang wachten en maar weer telefonisch contact opgenomen met VGZ. Nu blijkt dat ze het geld wel over hebben gemaakt, maar naar een verkeerd rekeningnummer, dat zeker niet door mij bij VGZ is opgegeven. VGZ geeft vervolgens aan dat zij hun fout pas kunnen corrigeren als er contact is geweest met de eigenaar van de rekening en zij het geld retour hebben. Daar ben ik het dus volstrekt niet mee eens, want dat betekent dat ik nog een 6 tot 8 weken moet wachten, terwijl de fout overduidelijk bij VGZ ligt. VGZ is ook geen armlastige onderneming en dient in mijn ogen mij gewoon het geld over te maken waar ik recht op heb en wel per direct. Het kan toch niet zo zijn dat ik als burger moet opdraaien voor fouten van mijn zorgverzekering?

M. den Breejen

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: