Blogopmaak

wie bij het kifid wacht, wacht het langst

mei 02, 2017

Ik heb een klacht bij het Kifid in behandeling gegeven, maar het is om te huilen hoe ze daar met je klachten omgaan! Eigenlijk kan ik beter zeggen: NIET omgaan, want mijn dossier is eerst maanden blijven liggen en nu maak ik opnieuw hetzelfde mee. Eerst was mijn secretaris mevrouw Bethlehem, die vertrok bij het Kifid, nu was mijn secretaris meneer Kelterman maar die is óók vertrokken. Daar moest ik zelf achter komen want ik hoor al tijden niks ondanks dat ik volgens meneer Kelterman vorige maand al een uitspraak zou krijgen. Meneer Kelterman schrijft terug: ik werk niet meer bij het Kifid,stuur maar een mailtje naar het algemene mailadres. Nou, lekker dan, de klant mag het fijn uitzoeken!

Ik heb zelden zo’n ballentent meegemaakt, de volgende keer stap ik wel naar de rechter, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en dat gaat ook nog een keer sneller!

H. M. Biddinghuizen

16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
Meer posts
Share by: