Blogopmaak

Nog steeds puinhoop bij Anderzorg

mei 23, 2013

Klachten indienen bij Anderzorg werkt werkelijk voor geen meter! Als ik naar eerdere klachten op deze website kijk zal het ze écht een rotzorg zijn, ze hebben overal maling aan.

Bellen tegen 15ct per minuut plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon…. er is nog één wachtende voor u, de wachttijd bedraagt ongeveer 1 minuut.

Dit hoor je elke keer en elke keer hang je minimaal 20 minuten in de wacht. En bén je dan aan de beurt, dan is er écht geen “bedankt voor het lange wachten” hoor….

Ik heb tot nu toe 2 klachten ingediend (2010 en 2013) maar in beide gevallen heb ik nooit meer wat vernomen. Vandaag dan maar weer eens erover gebeld. 27 min en 32 sec in de wacht (met de bekende 1 wachtende voor u melding): verbinding verbroken.

Nog een keer gebeld en dit voorval en al het andere uitgelegd. Reactie:”ik vind het spijtig dat u niet tevreden bent over onze SERVICE (ja écht) en u kunt altijd opzeggen.”

De “you don’t like it? Get the fuck out!” policy. ‘Goede zorg en online gemak’, daarmee adverteren ze. De praktijk is ellende en ergernis. Ik betaal liever meer voor écht goede service.

Anderzorg: Ik ben daar weg, eind 2013!!

Dhr. Kotey

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: