Blogopmaak

Reaal: klantbelang, nooit van gehoord

dec. 31, 2016

Reaal wil mijn woonhuisverzekering per 31 maart 2017 niet meer verlengen, want: “Sinds 2012 heeft u meerdere schades bij ons gemeld. De hoogte van uw premie staat niet in verhouding tot het aantal schades in zo’n korte periode.”

Let wel: Deze verzekering loopt sinds 1987, bijna 30 jaar dus, en de bedoelde schades waren twee inbraakpogingen begin 2012 (geringe schade: een slot en glasschade), brandschade aanrechtblad (€ 1200,-) en een breuk in een kookplaats (€650,-) in 2016.

Bij deze schades heeft Reaal nooit een expert gestuurd, maar nú zeuren er ineens over. De verzekering nu ineens stopzetten omdat ik toevallig in twee jaren twee keer pech heb gehad, is in mijn ogen onacceptabel.

Gelukkig weet ik nu wat Reaal centraal wil stellen: niet het klantbelang, maar het eigen belang! En dit is nota bene een verzekering die het keurmerk klantgericht verzekeren draagt. Ik weet nu wat dit keurmerk voorstelt, niets dus!
Mensen die bij Reaal verzekerd zijn: duidelijke reclame voor zo’n nepverzekeraar, ik ben daar mooi weg!

Ben Maassen

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: