Blogopmaak

service om te huilen bij brand new service (proasssist)

mei 05, 2017

Gistermorgen Proassist (het schijnt nu brand new service te heten) gebeld met de vraag of ze me toestel willen ophalen omdat hij vaak uitvalt. Het gaat om een iPhone 6S.
Dit was geen probleem en ze zouden tussen 12 en 5 uur komen om me toestel om te ruilen met een leentoestel. Om 3 uur was de koerier er. Ik kreeg een iPhone4 als leentoestel en ze namen de mijne mee.
Bij het installeren van me iCloud kopie gaf de telefoon aan dat de software van een iPhone6S niet op een iphone 4 geplaatst kan worden of ik moet hem instellen als nieuwe telefoon maar dat betekent dat ik dan al me telefoonnummers, foto’s en etc kwijt ben.

Ik heb Proassist weer gebeld met deze mededeling en ze vertelden me dat er geen ander leentoestel beschikbaar was dus het was maar niet anders. Nadat ik een beetje uit me slof schoot (en zo zit ik echt niet in elkaar maar blijkbaar is het nodig) door te zeggen dat dit geen leentoestel genoemd kan worden als ik hem niet gebruiken kan en het belachelijk was, is er na een half uur telefoneren geregeld dat savonds tussen 7 en 11 een iphone5 gebracht kan worden.
Ik dus wachten en de hele avond verplicht thuis zitten.

Het was inmiddels 23.00 uur en de telefoon gaat over met de mededeling dat de koerier de iPhone 5 inmiddels al weg gegeven heeft en hij pas om 00:15 hier kan zijn dus dat het toch geen zin meer heeft.
Waarop ik verrast antwoord dat ik dit heel apart vind en ik inmiddels de hele dag al op hun aan het wachten ben geweest. Er werd me verteld dat ik het morgen maar weer moest proberen om te bellen met ze en moest vragen of er nog een leen toestel voor me zou zijn. Waarop ik zei, dit betekent dus dat ik morgen weer heel de dag verplicht voor jullie thuis moet zitten om te wachten op me Toestel en daarbij ook nog eens weer een half uur in de wachtrij moet zitten voor ik eens iemand te spreken krijg. Nou, dit was niet mevrouw haar probleem en ik kon morgen met me klachten terecht. Fijne avond mevrouw.
En daar betaal je dan 13.95 per maand aan. BELACHELIJK!

Deze morgen weer gebeld en het verhaal kort voorgelegd met de vraag of ik een ander toestel kan krijgen vandaag. Nee dit kan vandaag niet want er is geen 1 chauffeur met een iPhone 5 op weg. En daarbij hebben ze een telefoon geleverd die aan kan dus hun hebben hun taak voltooid en hier moet ik het maar mee doen. Dus ik heb mevrouw maar weer even uitgelegd dat je een leentoestel die niet gebruikt kan worden je geen leentoestel kan noemen. Nou, dit was niet mevrouw haar probleem. Met de vraag of ik me eigen toestel terug mocht krijgen werd geantwoord dat deze al bij de reparateur is. Hoe we dit nu dan gingen oplossen? Dat wist mevrouw ook niet maar er werd me wel een fijne dag gewenst.

Ik vind dit echt de slechtste telefoonservice die ik ooit gehad heb. Je word behandeld als een nummertje en ze beloven je een “leentoestel” maar dit kan dus net zo goed als niets beschouwd worden want er kan niet eens mee gebeld worden!
Ik wil dan ook me telefoon met zijn gebreken meteen terug en van dit verschrikkelijke abonnement af!

Willemijn van de Groep

16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
Meer posts
Share by: