Blogopmaak

Service van niks bij Generali

mei 22, 2018

Op een rotonde in Veenendaal ben ik afgesneden door een Volkswagen Touran, die mij geraakt (en mijn auto beschadigd) heeft, maar die gewoon is doorgereden. Ik heb een foto van haar auto gemaakt en gelijk aangifte gedaan bij de politie. Ook heb ik het waarborgfonds benaderd, hier kreeg ik gelijk de naam van de verzekering door met het advies hen hiervoor aansprakelijk te stellen omdat ik weet wie de dader is. Maar die reageren herhaaldelijk niet op e-mails,ze doen kortaf doen aan de telefoon en zeggen dat ze geen aansprakelijkheid erkennen omdat de klant heeft aangegeven geen schade te hebben.

Nu lijkt het mij dat de meeste mensen die na een aanrijding door zijn gereden dat zullen beweren, maar ik zit nu mooi met de schade van rond de € 750,00 waarvan ik de dupe ben omdat iemand anders door rijdt! De verzekeraar (ASR) heeft een service van niks en reageert nog niet eens op een klacht die ik heb ingediend. Neem daar nooit een autoverzekering want dit slaat echt alles. Je kunt blijkbaar gewoon auto’s aanrijden en dan doorrijden, domweg blijven ontkennen en dan is er niks aan de hand.

Kristian Oude Voshaar, Epe

16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
Meer posts
Share by: