Klachten


Lees hier klachten van consumenten over verschillende verzekeringsmaatschappijen.


Zooitje bij TAF

De manier waarop TAF zaken doet is bij het criminele af. Terwijl ik in afwachting was op een voorstel van hen, hebben zij eigenhandig een polis in laten gaan op basis van een datum in het verleden (1juli). Vervolgens op […]

Lees bericht

Promovendum Kruidenierspraktijken met pet...

Ik heb per ongeluk een auto van iemand anders beschadigd, dus ik heb dat geval op mijn aansprakelijkheidspolis bij Promovendum geclaimd. De gedupeerde heeft me daarvoor een rekening overhandigd van de reparatie en een factuur van buitengerechtelijke kosten. Deze factuur […]

Lees bericht

Yarden: knollen voor citroenen

Klanten die bij Yarden een uitvaartverzekering hebben lopen en daar goed verzekerd dachten te zijn, komen van een koude kermis thuis. Zij moeten nu behoorlijke bedragen bijbetalen terwijl zij wél premie daarvoor hebben betaald. Een groep verzekerden krijgt vandaag een […]

Lees bericht

Bij schade leer je...

Parafrase terzake een interview met directievoorzitter van Interpolis -mevrouw Chantal Vergouw- op het AMweb, een digitaal magazine voor de verzekeringsbranche. Nou ja, interview is een groot woord, daarvoor zijn de reacties van mevrouw Vergouw te gekleurd en te commercieeel getint. […]

Lees bericht

schandalige vertoning bij ASR

Ik heb sinds september 2017 een waterschade bij ASR lopen en nog steeds is de zaak niet afgewikkeld. De expert die ze sturen is in loondienst bij ASR, dus van een onafhankelijke en onpartijdige vaststelling van de schade is natuurlijk […]

Lees bericht

ASR en Acura: misleiding

Speciaal voor eventuele annuleringskosten bij bijvoorbeeld ziekte heb ik bij Europeesche, wat nu ASR is, een annuleringsverzekering afgesloten. Die loopt via Acura, en als je op hun website kijkt dan prijzen ze zichzelf de hemel in, zó goed zijn ze zogenaamd […]

Lees bericht

Nog steeds bedrog bij...

Ondanks dat er al jaren geleden aandacht hieraan is besteed is er nog steeds sprake van gesjoemel met schadevrije jaren, want het is mij gebleken dat diverse verzekeraars hun opgave aan RoyData nog steeds foutief doen en zulks altijd in […]

Lees bericht

Ohra totaal niet klantgericht

Ohra heeft mijn autoverzekering na 1 maand premie-achterstand (gaat om € 36,00!) opgezegd. Een per post gestuurde aanmaning had ik niet gezien, omdat ik een half jaar in het buitenland verbleef.  Let wel: mijn post, de facturen en eventuele aanmaningen […]

Lees bericht

Onbetrouwbaar Allianz

Op 8 maart 2019 heb ik bij Allianz een overlijdensrisicoverzekering aangevraagd. Vervolgens kreeg ik op 14 maart de bevestiging dat ik op normale voorwaarden geaccepteerd was en hierna, we zitten inmiddels immers in mei, heeft Allianz dus 2x de maandelijkse […]

Lees bericht

Centraal Beheer ballentent van...

In 2018 is de verzekerde overleden, vervolgens hebben we Centraal Beheer verzocht de uitkering aan de nabestaande van lijfrente polis over te maken.Dat blijkt een regelrechte ramp te zijn, want je krijgt elke keer iemand anders aan telefoon, ze vertikken […]

Lees bericht

Op de volgende pagina lees je...





verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?