Klachten


Lees hier klachten van consumenten over verschillende verzekeringsmaatschappijen.


Onbetrouwbaar Allianz

Op 8 maart 2019 heb ik bij Allianz een overlijdensrisicoverzekering aangevraagd. Vervolgens kreeg ik op 14 maart de bevestiging dat ik op normale voorwaarden geaccepteerd was en hierna, we zitten inmiddels immers in mei, heeft Allianz dus 2x de maandelijkse […]

Lees bericht

Centraal Beheer ballentent van...

In 2018 is de verzekerde overleden, vervolgens hebben we Centraal Beheer verzocht de uitkering aan de nabestaande van lijfrente polis over te maken.Dat blijkt een regelrechte ramp te zijn, want je krijgt elke keer iemand anders aan telefoon, ze vertikken […]

Lees bericht

Achmea Rechtsbijstand kan niet...

 Ik heb omdat ik het niet met hun uitleg van de zaak eens was een second opinion bij SAR aangevraagd en gekregen. Dan wordt de zaak door een externe advocaat beoordeeld. In deze second opinion is SAR in het ongelijk […]

Lees bericht

Lelijk de mist in...

Wij hebben lekkage gekregen bij de afvoer van de douchecabine, waardoor water in de betonvloer is gekomen en het parket omhoog getrokken is. Dat hebben we online op 17 maart jl. bij Univé gemeld, maar je moet natuurlijk in de […]

Lees bericht

Nowgo flutbedrijf

Sinds vorig jaar ben ik bezig met een autoruit te laten repareren/vervangen bij Nowgo. Omdat er ‘iets’ bleef hangen in hun systeem moest ik de claim opnieuw indienen. Vanaf juli tot half augustus ben ik bezig geweest met mailen en […]

Lees bericht

Promovendum misleidt Kifid en...

Ik heb al eerder over Promovendum op deze website geschreven omdat ze in hun polisvoorwaarden wel beloven dat ik bij het vaststellen van een schade het recht heb om een contraexpert in te schakelen, maar als je eenmaal een schade […]

Lees bericht

Ned.Volmachtbedrijf op zwarte lijst

Mijn aanvraag voor een rechtsbijstandsverzekering bij het Ned. Volmachtbedrijf is afgewezen, nota bene terwijl ik eerlijk had gemeld dat ik momenteel een lopend conflict heb en dat ik wist dat daar ik natuurlijk geen bijstand voor kon vragen, een brandend […]

Lees bericht

Schimmig en klantonvriendelijk Promovendum

Ik ben voor al mijn zaken op zoek gegaan naar een betere verzekering, en omdat Promovendum hoger opgeleiden als doelgroep heeft leek me deze maatschappij wel aantrekkelijk. Echter op internet en op fora was ik nogal wat negatieve berichten tegengekomen […]

Lees bericht

SAA klantonvriendelijk

Ik ben als alleenstaande destijds verzekerd en heb zo’n 25 jaar lang premie betaald, zonder beroep op mijn aansprakelijkheidspolis te hoeven doen. Inmiddels heb ik een gezin met twee kinderen van 13 jaar. Maar heb ik de polis niet aangepast […]

Lees bericht

Kifid glibberige valkuil

Je wordt er bij het “onafhankelijke” Kifid ingeluisd waar je bijstaat als je voor een bindend advies kiest, want dan zit je er aan vast als de uitspraak negatief mocht zijn. Ook een rechtszaak heeft dan geen zin meer, omdat […]

Lees bericht

Op de volgende pagina lees je...





verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?