AON onbeschoft en laks


Geplaatst in: Klachten | op 18 februari 2020 | nog geen reacties.


Onze boot heeft water gemaakt en is vervolgens gezonken. Toen we deze schade bij AON hadden gemeld gebeurde er niets. We werden totaal niet geholpen en steeds moesten er herinneringen worden gestuurd, want ze reageerden nergens op. Toen de schade uiteindelijk door hun expert werd vastgesteld, kwam deze tot de conclusie dat de schade te maken had met achterstallig onderhoud en onvoldoende zorg. AON wilde daarom de schade niet vergoeden. Volgens de expert was de aftapplug van de keerkoppeling totaal verroest en omdat die daardoor niet goed afsloot, kon de boot water maken.

Vervolgens hebben we de Schadecoach ingeschakeld, en toen bleek uit onderzoek dat de aftapplug niet verroest kón zijn, want die bleek van messing te zijn, en messing roest niet. AON een foto van de keurig kopergeel gekleurde aftapplug toegestuurd, maar de expert bleef bij zijn standpunt, deelde AON mee. Alleen om tot die conclusie te komen had AON 6 weken nodig! Ze laten je dus wachten totdat je een ons weegt, het scheelt ze niks.

De laatste brief van Schadecoach was 29 november 2019, en daarna hebben we maar een directieklacht gestuurd, maar we wachten nog steeds op antwoord. Drie maanden laten ze je stikken, dit hebben we nog nooit meegemaakt. Je kunt 10 herinneringen sturen, het helpt niets bij AON.

Nu kunnen we dus naar de rechter omdat AON de leugens van de expert overneemt en verder niks meer doet. De lezer is gewaarschuwd voor deze maffiabende!

Y.R. te Wassenaar


Volgende bericht » »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.