Blogopmaak

Ohra totaal niet klantgericht

mei 27, 2019

Ohra heeft mijn autoverzekering na 1 maand premie-achterstand (gaat om € 36,00!) opgezegd. Een per post gestuurde aanmaning had ik niet gezien, omdat ik een half jaar in het buitenland verbleef. 

Let wel: mijn post, de facturen en eventuele aanmaningen ontvang ik altijd digitaal. Ik ben al meer dan 15 jaar verzekerd bij Ohra en ik heb ze het uitgelegd, ze konden immers ook de achterstallige maand nog automatisch incasseren, maar nee hoor, ze vonden het niet relevant en ze konden niet met mij meegaan.
Het gevolg voor mij is nu dat ik genoteerd sta in het landelijke systeem als wanbetaler en dat mij een nieuwe verzekering wordt geweigerd. Ook heb ik ondertussen een fikse boete van RWD gekregen voor het niet verzekerd zijn.

Als je een klantgerichte verzekeraar zoekt moet je dus vooral niet bij Ohra zijn, want daar ben je als verzekerde de dupe van het systeem. Hún systeem, wel te verstaan, want enige menselijkheid en relativering is daar kennelijk teveel gevraagd. De lezer is gewaarschuwd!

A. Dhore -Den Haag

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: