Woongarant niet klantgericht

feb. 11, 2015

Mijn airbag is gestolen uit mijn Seat Ibiza, óók mijn Tomtom+hd-camera zijn daarbij  gejat. Er is een reeks van inbraken in auto’s geweest in mijn wijk, met de nieuwe manier van inbreken, via de frequentie van de afstandsbedienbare autosleutel. Dan wordt de frequentie van de sleutel door een boef met een apparaatje opgezocht als je de auto op slot wil doen.  Als je weg bent weet hij de frequentie en kan hij de auto met zijn apparaatje gewoon van het slot krijgen!

Op Radar wordt daaraan aandacht besteed:   https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=25&t=75421

Ik heb uiteraard aangifte gedaan bij de politie en ik heb de schade bij Woongarant geclaimd, onder overlegging van de aankoopbonnen. Ik ben nou 12 jaar bij Woongarant verzekerd en ik betaal € 220,00 aan premie maar denk maar niet dat ze iets uitkeren! zie hieronder:

Geachte heer,

Wij ontvingen uw schadeformulier en het politierapport.

Diefstal van inboedel uit een auto is tot maximaal € 300,00 verzekerd, maar voorwaarde hierbij is wel dat er door de dader ingebroken moet zijn om in de auto te kunnen komen. U geeft aan geen braakschade aan sloten en portieren geconstateerd te hebben. In dat geval is diefstal van de inboedelgoederen uit uw auto niet gedekt.

Wij zullen derhalve niet tot schadevergoeding over kunnen gaan. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Lekker dan!! Je wordt eerst genaaid door de inbreker, en vervolgens door je eigen verzekeraar. Ze weten natuurlijk allang dat ze met de moderne sleutelfrequentie-methode niets hoven uitkeren, omdat er dan geen braaksporen zijn, maar denk maar niet dat ze dat uit eigen beweging in hun voorwaarden zullen aanpassen. Dit laten ze lekker zo zitten zodat de klant het nakijken heeft. En dan durven verzekeringsmaatschappijen nóg te zeggen dat ze het belang van de klant centraal stellen!

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: