Ohra heeft lak aan privacy en speelt spelletje met DAS

21 maart 2024

Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant 

Ik heb een inbraakschade gemeld bij Ohra maar die heeft mijn schade afgewezen op oneigenlijke gronden. Een waardeloze club dus, als je daar verzekerd bent ben je in elk geval verzekerd van ellende.


Ik heb toen gezegd dat als ze mijn schade niet zouden erkennen, ik mijn rechtsbijstandverzekeraar zou gaan inschakelen.


Wat dacht je? Ik hoor eerst een hele tijd niks, en vervolgens schrijven ze:

"Wat hebben we met uw klacht gedaan?
U liet ons weten de rechtsbijstandsverzekering in te willen schakelen. Wij hebben uw bericht hierover met de bijbehorende stukken doorgestuurd naar DAS rechtsbijstand met het verzoek contact met u op te nemen over de klacht. Wij wachten verdere berichten van u of DAS af omtrent deze klacht."


Dus Ohra die in dit geval nota bene mijn tegenpartij is, meent zelf wel even te kunnen uitmaken wanneer en hoe ik aanspraak op mijn rechten (tégen haar) ga maken! Dat maak ik dus liever zelf uit en dit is een handelwijze van Ohra die tegen elke privacy-regel indruist, maar deze boeven verzinnen het ter plekke!


Die zijn nog niet klaar met me!



S. Somasundaram


29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts