Blogopmaak

Nat Ned maakt puinhoop van schaderegeling

dec. 31, 2023

Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen

Ik heb een waterschade gehad, daarvoor had ik de contra expert Schadecoach in de hand genomen. Dat ging erg efficiënt, in redelijk korte tijd werd er een schadebedrag vastgesteld. Dat ging via een akte van taxatie, en als die eenmaal bij de verzekeraar op bureau ligt kan er in principe meteen worden uitgekeerd. Dan is de discussie over de schadehoogte afgesloten.


Dat zou je denken, want toen begon de ellende pas. Mijn dossier werd aanvankelijk behandeld door SNS, maar die had het dossier maanden in de la laten liggen. Dus ik maar wachten op mijn geld, terwijl ik wél het herstelbedrijf heb moeten voorschieten. Ik en Schadecoach hebben er wel tig keer achteraan moeten mailen en bellen, maar nog steeds werd er niets uitgekeerd en je kreeg geen contact met de behandelaar. Bij deze verzekeraar kun je dus beter meteen je biezen pakken!


Toen heb ik een directieklacht ingediend en toen bleek dat de zaak verder werd behandeld door Nationale Nederlanden. De directeur schreef toen dat ze inmiddels de helft van de schade hadden uitgekeerd, maar van excuses voor de belabberde afwikkeling en de vertraging had deze dame nog nooit gehoord, ondanks dat een schadebehandelaar eerder had aangegeven dat de gang van zaken bepaald geen schoonheidsprijs verdiende.


Ze schreef ook dat ik de tweede helft van het schadebedrag tegemoet kon zien als de nota's werden opgestuurd. Nou, niet dus, want toen ik die had opgestuurd kwamen ze weer met een nieuwe smoes: ze wilden hun expert sturen om naar de gerepareerde schade te kijken. Die zijn uiteraard geweest en ze hebben overal naar gekeken, maar nu wil Nat Ned een persoonlijk gesprek, omdat ze nog vragen hebben. Kennelijk hebben ze iets opgemerkt of denken ze ergens een vinger achter te krijgen wat ze opnieuw een handvat geeft om niet te hoeven betalen. Want dat is het enige waar ze op uit zijn, dat bewijst dit dossier wel. Kosten die ik aan Schadecoach heb gemaakt willen ze maar voor 30% vergoeden, zogenaamd omdat ze niet redelijk zijn. 


Nu moet ik dus naar de rechter omdat ik mij niet laat dwingen door een malafide boevenbende van Speciale Zaken die een persoonlijk gesprek met mij wil. Schadecoach heeft herhaaldelijk verzocht om hun vragen per mail te stellen, maar dat willen ze niet. En dat nota bene, nadat ze een vonnis toegestuurd hebben gekregen waarin de rechter een dergelijke manier van doen compleet van de tafel heeft geveegd. Het oordeel van de rechter scheelt ze niks!


Nat Nederlanden is duidelijk niet te vertrouwen, pas op voor deze club, want als je schade hebt geven ze niet thuis!


A. S.-  Geleen


16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: