Nat Ned maakt puinhoop van schaderegeling

31 december 2023

Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen

Ik heb een waterschade gehad, daarvoor had ik de contra expert Schadecoach in de hand genomen. Dat ging erg efficiënt, in redelijk korte tijd werd er een schadebedrag vastgesteld. Dat ging via een akte van taxatie, en als die eenmaal bij de verzekeraar op bureau ligt kan er in principe meteen worden uitgekeerd. Dan is de discussie over de schadehoogte afgesloten.


Dat zou je denken, want toen begon de ellende pas. Mijn dossier werd aanvankelijk behandeld door SNS, maar die had het dossier maanden in de la laten liggen. Dus ik maar wachten op mijn geld, terwijl ik wél het herstelbedrijf heb moeten voorschieten. Ik en Schadecoach hebben er wel tig keer achteraan moeten mailen en bellen, maar nog steeds werd er niets uitgekeerd en je kreeg geen contact met de behandelaar. Bij deze verzekeraar kun je dus beter meteen je biezen pakken!


Toen heb ik een directieklacht ingediend en toen bleek dat de zaak verder werd behandeld door Nationale Nederlanden. De directeur schreef toen dat ze inmiddels de helft van de schade hadden uitgekeerd, maar van excuses voor de belabberde afwikkeling en de vertraging had deze dame nog nooit gehoord, ondanks dat een schadebehandelaar eerder had aangegeven dat de gang van zaken bepaald geen schoonheidsprijs verdiende.


Ze schreef ook dat ik de tweede helft van het schadebedrag tegemoet kon zien als de nota's werden opgestuurd. Nou, niet dus, want toen ik die had opgestuurd kwamen ze weer met een nieuwe smoes: ze wilden hun expert sturen om naar de gerepareerde schade te kijken. Die zijn uiteraard geweest en ze hebben overal naar gekeken, maar nu wil Nat Ned een persoonlijk gesprek, omdat ze nog vragen hebben. Kennelijk hebben ze iets opgemerkt of denken ze ergens een vinger achter te krijgen wat ze opnieuw een handvat geeft om niet te hoeven betalen. Want dat is het enige waar ze op uit zijn, dat bewijst dit dossier wel. Kosten die ik aan Schadecoach heb gemaakt willen ze maar voor 30% vergoeden, zogenaamd omdat ze niet redelijk zijn. 


Nu moet ik dus naar de rechter omdat ik mij niet laat dwingen door een malafide boevenbende van Speciale Zaken die een persoonlijk gesprek met mij wil. Schadecoach heeft herhaaldelijk verzocht om hun vragen per mail te stellen, maar dat willen ze niet. En dat nota bene, nadat ze een vonnis toegestuurd hebben gekregen waarin de rechter een dergelijke manier van doen compleet van de tafel heeft geveegd. Het oordeel van de rechter scheelt ze niks!


Nat Nederlanden is duidelijk niet te vertrouwen, pas op voor deze club, want als je schade hebt geven ze niet thuis!


A. S.-  Geleen


29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts