Afgang voor ING / Nat Nederlanden

16 april 2024

Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker

Ik heb mijn verhaal al eerder op deze website geschreven, dat was op 31 december 2023 en dat ging over een waterschade in mijn huis op 22 december 2022, dus die duurde toen al een jaar!


In mijn bericht schreef ik dat ik naar de rechter moest omdat NAT NED met smoezen (dat ze me persoonlijk wilden spreken) de tweede helft van het schadebedrag niet wilde betalen en ook dat ze niet meer dan 30% van de expertisekosten wilde vergoeden.


Moet je nagaan: op 29 december schreef de Fraudecoordinator (RFC) van NAT NED, de heer Raymond L..., aan mijn contra (Schadecoach): "Het is inmiddels duidelijk geworden dat wij hier op deze manier niet gaan uitkomen met elkaar en dat een rechter, zoals u voorstelt zich over deze kwestie moet buigen." 


Heel vervelend als een verzekeraar zoiets meedeelt als ze eerst eisen stellen die illegaal zijn en als je bij een schade bij NN zolang moet wachten voordat ze doet wat ze behoort te doen: schade uitkeren! 


Ik schrijf nu 24 april 2024, dus 14 maanden na de schade en inmiddels ben ik naar de rechter gegaan, dat wil zeggen: het Kifid, een soort surrogaat rechtbank die alleen verzekerings- en bankzaken behandelt.


Ik had Schadecoach gevraagd om mij daarbij te helpen, want als leek sta je op 4-0 achter als je het tegen advocaten of specialisten van een verzekeraar moet opnemen. 


Schadecoach heeft toen een vlijmscherpe en goed onderbouwde klacht voor mij geschreven en toen ik die koud bij het Kifid had gedeponeerd stuurde -dus nog vóórdat NAT NED inhoudelijk had gereageerd- diezelfde Raymond L. de secretaris van het Kifid de mededeling: "De klacht over het nog niet vergoeden van de tweede helft van het schadebedrag hebben wij intern besproken en wij hebben besloten om de overige 50% van de schade alsnog te voldoen." 


Dus alle ellende voor nop geweest, ze halen zonder verweer te voeren meteen al bakzeil terwijl ze het er eerst zonodig op aan wilden laten komen. Een irritante en onprofessionele verspilling van kosten die veel weg heeft van egotripperij!


Inmiddels hebben ze inderdaad alles betaald en ook de totale expertisekosten. Die waren door hun eigen houding behoorlijk opgelopen.



Aan dit kostenverslindende spelletje speelden mee: schademanager mevrouw Astrid B.-S., casemanager Remon A., Directeur (!) Nat Ned (Retail en Zorg) Maaike van B., tactisch onderzoeker Ronald B., RCF fraudecoordinator Raymond L., Dekra Expert Rutger Van B. plus nog een andere onderzoeker van Dekra en uiteindelijk ook nog weer een schademanager van NN, Joren B. Let wel: minstens acht "zogenaamd deskundige en integere" personen hebben aan dit domme spel meegedaan. Wat een afgang voor ze!

 

Ik ben bij deze maffiabende gelukkig weg, maar als ik dit alles in mijn eentje had moeten regelen had ik het dus nooit gered!


A.S. te Geleen

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts