Puinhoop bij Inshared

sep. 16, 2015

Ik had een schade waarbij de motor van mijn auto moest worden vervangen bij Inshared geclaimd. Ik heb nog nog zo’n slechte verzekeringsmaatschappij meegemaakt!!

In eerste instantie wilden ze me bij de schade-uitkering een aftrek van meer dan 1.200 euro toepassen omdat mijn auto méér waard zou zijn geworden. Let wel: het gaat om een auto die nog geen 35.000 km op de teller had. Die wordt juist minder in plaats van meer waard als je weet dat hij een schade heeft gehad, dat snapt iedereen, behalve Inshared!

Toen ik contra-expertise liet verrichten kwam er een rapport op tafel wat gehakt maakte van het standpunt van Inshared en vrijwel meteen gingen ze over tot betaling van het schadebedrag. Let wel: zonder de btw, dus daar moest weer extra over worden gemaild, want ik ben gewoon particulier.  Maar uiteindelijk werd oók die betaald.

Toen de rekening van de contra-expertise vergoed moest worden begonnen ze dáár weer over te bakkeleien. Nu ligt het bij de klachtenafdeling, want ik heb het helemaal gehad met Inshared.

Want wat blijkt ondertussen nu nog meer: ze hanteren bewust onwettige polisvoorwaarden en als ze daarop worden gewezen trekken ze zich daar niks van aan.

Ik krijg nu nog steeds van diverse afdelingen van Inshared emails waaruit blijkt dat ze daar volkomen langs elkaar heen werken en ze proberen nu MIJ hún fouten te laten oplossen, want ze hebben de uitkering op een verkeerde rekening gestort, ONDANKS dat ze het goede nummer VOORAF duidelijk hebben doorgekregen. Ze lezen daar gewoon niet!!

Tenslotte leggen ze de eigen polisvoorwaarden bewust in het nadeel van de verzekerde uit, ik vind het een flopverzekeraar van de bovenste plank!

Ik betaal liever méér voor een verzekering zonder ellende, dan minder bij Inshared en dat ik dan merk dat ze er alleen maar op uit zijn om mij een oor aan te naaien! Hoeveel schade lijdende verzekerden Inshared op die manier heeft ‘opgelicht’ is helaas niet te achterhalen.

Ik ga uiteraard weg bij deze klant-onvriendelijke verzekeraar die zich diep zou moeten schamen om ‘we all benefit’ in zijn logo te voeren!

J.Tulling Barendrecht

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: