Blogopmaak

Centraal Beheer ballentent van de bovenste plank

apr. 19, 2019

In 2018 is de verzekerde overleden, vervolgens hebben we Centraal Beheer verzocht de uitkering aan de nabestaande van lijfrente polis over te maken.
Dat blijkt een regelrechte ramp te zijn, want je krijgt elke keer iemand anders aan telefoon, ze vertikken om door te verbinden naar de vorige contact persoon en zo doe je elke keer het zelfde verhaal. “doorverbinden is niet onze manier van werken” zeggen ze….

Gesprekken van 30 minuten zijn geen uitzondering, maar zonder enig resultaat.
Vanaf 1 maart 2019 en het laatste contact was op 11 april 2019 met:
L.B.==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R. vd H. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
R.v.d. K. ==> telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
Mevr. S. ==> telefonisch op haar verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie
E.G. ==> 11 april telefonisch op zijn verzoek gegevens via email , vervolgens geen enkele reactie. Het is te gek voor woorden hoe deze ballentent werkt, zonder enig oog/oor voor het belang van de klant!

Fam. Wolswijk

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: