Blogopmaak

Lelijk de mist in met Univé

mrt. 31, 2019

Wij hebben lekkage gekregen bij de afvoer van de douchecabine, waardoor water in de betonvloer is gekomen en het parket omhoog getrokken is. Dat hebben we online op 17 maart jl. bij Univé gemeld, maar je moet natuurlijk in de tussentijd wél kunnen douchen. Dus we hebben diezelfde dag een nieuwe douchecabine besteld, die kon ik zelf wel plaatsen. Ik heb dat op 23 maart, dus zes dagen later gedaan. Dat is al lang zat om zonder douche te zitten met je gezin.

Op 25 maart kwam de verzekeringsexpert en ik heb hem alles uitgelegd en laten zien waar de waterschade was begonnen. Nu ineens vindt Univé dat zij de oorzaak niet hebben kunnen vaststellen omdat ik de douchecabine al verwijderd had, maar dat is onzin, want je kunt nog steeds duidelijk zien waar de lekkage vandaan kwam.

Ik wil de lezers waarschuwen voor de klant-onvriendelijke praktijken van Univé, want je oogst bij een schade wrange vruchten bij deze verzekeraar!

F. G. te Zaandam

08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
16 aug., 2023
Volmacht van ASR rommelt maar wat aan, over ruggen verzekerden
12 aug., 2023
Liegen over reactietermijnen, dreigen met rechtszaak nodig voor er reactie komt.
Meer posts
Share by: