Zoveelste ellende verzekeruzelf


Geplaatst in: Klachten | op 15 september 2020 | nog geen reacties.


Sinds een maand probeer ik tevergeefs mijn Rechtsbijstandpolis bij Verzekeruzelf te laten wijzigen vanwege mijn gewijzigde gezinssamenstelling. Na vele vergeefse belpogingen werd ik door een aardige medewerkster teruggebeld. Ze kon niets wijzigen in deze polis (“verouderd” werd er gezegd!). Ik moest deze maar opzeggen en een nieuwe verzekering met andere polisvoorwaarden(!) afsluiten.

Ik heb met haar afgesproken dat ik dezelfde dag nog een e-mail van Verzekeruzelf zou ontvangen met de oude en de nieuwe polisvoorwaarden (om die met elkaar te kunnen vergelijken) én met een bevestiging dat deze twee polissen naadloos op elkaar zouden aansluiten, zodat ik mijn rechten m.b.t. reeds bestaande geschillen met derden zou bewaren. Maar ze moest het eerst intern overleggen. Ondanks herhaalde verzoeken (per e-mail en WhatsApp) en ondanks een klacht hierover gericht aan de directie van Verzekeruzelf, heb ik tot vandaag alleen één van de twee polisvoorwaarden ontvangen en GEEN bevestiging. Waarschijnlijk sprak deze aardige medewerkster voor haar beurt en had ze niets mogen beloven.

Op mijn klacht reageert de directie helemaal niet. Dit betekent dat ik mijn partner niet mee kan verzekeren! Uit simpele speurtocht op het internet naar ervaringen van andere Verzekeruzelf-klanten, blijkt dat het barst van de klachten over dit bedrijf. Blijkbaar is er totaal NIETS verbeterd.

Onbereikbaar per yelefoon: als je hun nummer 085-0761401 belt, dan krijg je een bandje te horen met de mededeling dat ze een “online aanbieder zijn en geen telefoonnummer hebben”, maar “ze zijn op werkdagen tussen 8-17 bereikbaar” en reageren “direct” op chatberichten en “binnen 2 werkdagen” op e-mails”. Op hun website staat dat ze op werkdagen alleen maar tussen 10-15 bereikbaar zijn.

Hun “chat-service” is de laatste 30 dagen geen enkele keer actief geweest. Op hun standaard no-reply e-mail staat dat ze binnen 5 werkdagen reageren op algemene vragen en binnen (maar liefst) 10 werkdagen(!) op vragen over schade. Verstuurde berichten naar hun (nog) beschikbaar WhatsApp-nummer lezen ze niet niet eens, laat staan dat ze er op reageren. Op hun website is een zogenaamde klachtenprocedure beschreven, waaronder een reactie “binnen 5 werkdagen” op een klacht.

Dit alles zijn PURE LEUGENS. De werkelijkheid is dat ze domweg onbereikbaar zijn. Dit is een bewust gekozen beleid: zoveel mogelijk premie innen, deze jaarlijks onredelijk te verhogen (lees de vele klachten daarover) en voor de rest er alles aan doen om je bedrijf te “beschermen” tegen je boze klanten door onbereikbaar te zijn.

Het is een ordinaire maffiabende, blijf er zo ver mogelijk vandaan, lees ook de andere klachten op deze website over deze criminelen.

I. H – Amsterdam


Volgende bericht » »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.