geen ‘klik’ met Agis

apr. 25, 2012

Hieronder volgt een chat met Agis over de onvolledige dekking van tandartskosten en niet te lezen voorwaarden. Lekker makkelijk zo, je wordt gewoon ‘weggeklikt’! Hoezo fijne dag verder?

U chat nu met Kim

Geachte lezer,
Kim: Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?
Hoe kan het zijn dat ik niet 25% bij moet betalen bij de tandarts maar 50% van de rekening terwijl ik onder de voorwaarden van 25% de verzekering heb afgesloten?
Kim: Wij hanteren maximale tarieven. Als uw tandarts duurder is dan het tarief, dan moet u dat verschil zelf betalen.
Kim: Ik stuur u even door naar de site met alle informatie hierover
Kim stuurde u door naar een externe pagina, als U een pop-up blocker gebruikt en de pagina werd geblokkeerd kunt u op de link klikken. Let op: als U de pop-up blocker in de huidige chat deactiveert zal de chat sessie verloren gaan. De URL is:
http://www.agisweb.nl/Voor_Consumenten/Zoekresultaat?view=searchresults&nodeid=6039&search=trinicomonly
U zegt daarmee niets over het feit dat jullie afwijken dus van de eerder toegezegde 25% regeling!
Kim: Jawel, wij vergoeden 75% van de maximum tarieven.
Kim: Heb ik u voldoende geholpen?
Dat zijn tarieven die niet conform de gangbare marktprijzen zijn vastgesteld want ik ben aan het zoeken geweest naar diverse tandartsen maar deze waren zelfs allemaal duurder? Oftewel jullie vergoedingen zijn te laag of de tarieven van de tandartsen te hoog maar dat wordt dan nu mijn probleem. Ik vind het ook schandalig dat ik als klant dit tot in details moet gaan uitzoeken. En dat geldt niet alleen voor de tandartsvergoedingen het is gewoon geen doen. Daar ik een collectieve verzekering heb afgesloten
Kim: De tarieven vastgesteld op basis van de gemiddelde kosten 2011. Gecontracteerde tandartsen hanteren wel deze tarieven
zal ik mijn werkgever, mijn organisatie hiervan op de hoogte brengen en aangeven dat jullie niet transparant zijn en dat zij een andere verzekering moeten aanzoeken.
Dit staat onvoldoende duidelijk in de voorwaarden wellicht weer in de kleine lettertjes.
Kim: Wij hebben dit aangegeven in de informatie brochures eind november en in de digitale nieuwsbrieven. Daarnaast is het ook veel in het nieuws geweest omdat de tandartsen de tarieven erg verhoogd hebben sinds de tarieven voor tandartsen per 1 januari vrij gegeven zijn
Kim: Hebt u verder nog vragen aan mij?
Kim: Ik wens u een fijne dag verder
Dit gesprek is gesloten door Agis Zorgverzekeringen.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: