Interpolis glashelder maar stokdoof.

aug. 05, 2013
Tijdens een vaarvakantie op de Donau ben ik mijn linker hoortoestel kwijtgeraakt: dit gebeurde toen ik een totaal overspannen medepassagier in bedwang moest houden. Het nieuwe hoortoestel kostte € 1649,00.

De reisverzekering betaalde € 300,00 uit maar de WA verzekering van de mede-passagier betaalde alleen maar de dagwaarde van het hoortoestel uit, en wel € 659,60 minus € 300,00. De kosten van de passagier, dokters- en extra reiskosten, werden volledig door zijn reisverzekering vergoed. De bedoelde passagier werd gerepatrieerd naar Nederland. Ik als slachtoffer bleef zodoende zitten met een schade van € 989,40. Interpolis week niet af van het ingenomen standpunt. Ze hebben er kennelijk geen oren naar om klantgericht te handelen.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: