Klantgerichte Zilveren Kruis ellende

nov. 13, 2013

Ik ben verzekerd bij het Zilveren Kruis. Ik wilde een aantal sessies starten bij Gerard Wouters van de Niranam behandeling. Dit is een alternatieve geneeswijze om lichamelijke pijnen (vanuit de geest) tegen te gaan. In het vergoedingen overzicht staat dat er bij 3 *** 40,- per dag wordt vergoed. Omdat hij echter onbekend is bij Zilveren Kruis moet ik het zelf betalen. Ik betaal al genoeg per maand aan zorgpremie. Ik vind dit echt belachelijk. Hij is ook een alternatieve geneeswijzer en dus hoor ik gewoon die 40,- per dag vergoed te krijgen. Verzekeringsmaatschappijen adverteren nogal veel met dat ze in het belang van hun klanten denken. Nou, dat kun je bij het Zilveren Kruis wel vergeten!

Marissa de Kort

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: