Koersplan: fatsoen moet je doen!

mei 16, 2012

Mijn spaarplan bij Koersplan liep op 1 mei af. In de 2e week van mei zou er uitbetaling plaats vinden. Op 9 mei heb ik ze gebeld met de vraag of alles in orde was. Er werd toen gezegd dat er misschien de 10e mei tot betaling zou worden overgegaan. Op 15 mei weer heb ik maar weer eens gebeld, toen lag het nog steeds klaar,maar zou waarschijnlijk deze week niet meer lukken.

Toen ik zei dat ik het geen manier van afhandelen vond,werd de verbinding gewoon verbroken. Dit vind ik een zeer slechte zaak en ronduit onfatsoenlijk.

Zij houden bewust mijn geld vast, en als ik er wat van zeg hangen ze op!!! Kan dit zomaar? Is hier iets aan te doen.?

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: