Mag het een onsje klantgerichter AZIVO?

apr. 16, 2012

Ik ben in januari overgestapt naar Azivo in Den Haag. Als je daar een uitkering hebt dan hoef je geen eigen risico te betalen omdat DenHaag collectieve verzekering heeft.
Ik heb bij de aanvraag doordat ik ik droevige omstandigheden verkeerde vanwege mijn zieke moeder een foutje gemaakt, want ik vroeg per ongeluk om een wijkpolis in plaats van een zorg polis. Ik heb het formulier op 21-12-201 via internet  ingevuld. Daarna heb ik ze nog voor de zekerheid gebeld met de vraag of ik een eigen risico had. Dat werd toen ontkend, geen eigen risico!

In december had ik een moeilijke tijd vanwege mijn moeder, deze was stervend en ze is op 25-12-2011 overleden.  Ik heb het Azivo speciaal nog gebeld om mijn fout uit te leggen, maar ze hebben daar geen enkel begrip voor! Nu moet ik een eigen risico gaan betalen en ik heb al heel weinig inkomen! Azivo wil het niet recht zetten. Is dat nou de klantvriendelijke service van Azivo?
ik kan u mijn polis eventueel wel toesturen. Ik wordt door de bureaucratie van Azivo extra gedupeerd. Ik zou niemand aanraden zich daar te verzekeren, want ze trekken zich niets aan van hun klanten.

Ik wil graag deze klacht plaatsen, maar liever niet met mijn naam en zo. Straks gooien ze me uit de verzekering.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: