monddood door VGZ

nov. 11, 2014

Vandaag had ik een conflict met een medewerker van VGZ Zorgverzekeraar genaamd Angela van Venetië. Ze zij dat ze perse met de verzekerde verder wou praten terwijl ik daarvan juist de machtiging had gekregen om te met haar praten.

De verzekerde praat amper Nederlands en degene die zorg hulp ontvangt is gehandicapt. Mevrouw van Venetië wou perse de beide personen spreken. Hierna zag ik dat ze niet meer met mij wou praten en doorging praten met de gehandicapte persoon die totaal geen verstand van zaken had. Ik had die dag gezien hoe erg ze ons aan het beledigen was met deze taferelen. Hierna wou ze mij weer aan de telefoon en ik ging vervolgens verder met het gesprek.

Alleen met deze gesprek gaf zij mij helemaal niet meer het woord terwijl ik iets te vertellen had. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. De gehandicapte persoon werd zelfs emotioneel verdrietig omdat ze perse door moest praten met deze mevrouw.

Hierna heb ik niet eens antwoord op mijn vraag kunnen krijgen van mevrouw van Venetië.

De contactpersoon heft nu besloten om een een klacht over deze medewerker in te dienen. En heel eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of dit haar echte naam is, maar hoop dat jullie als onafhankelijke instantie hier iets aan kunnen doen.

 

H.Toprak

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: