Nat.Ned. neemt er lekker de tijd voor.

apr. 16, 2012

Bij de ING had ik tot begin dit jaar 3 lijfrente-polissen. Deze zijn vanf 1 januari 2012 ondergebracht bij Nationale Nederlanden. De polissen zijn respectievelijk 14 maart, 21 maart en 11 april 2012 geëxpireerd. Voor 14 maart heb ik bij de Rabobank een zgn. Toekomstsparen-rekening afgesloten. Hierop wil ik mijn lijfrentegeld nog 5 jaar laten staan.Vandaag heb ik eens contact gezocht met N.N. en hun gevraagd wanneer zij dit geld gaan overmaken. Na lang intern overleg bij N.N. kreeg ik te horen dat dit zo’n 8 weken in beslag zou nemen. Eén van de redenen was dat zij de polissen van Ing per 1 januari gekregen hadden en dat hierdoor de verwerking vertraagd was.

Mijn klacht in deze is dat ik het onacceptabel vind dat N.N. zolang er over wil doen om het geld over te maken naar de Rabobank. Ik vind niet dat ik de dupe mag zijn van het feit dat zij dit werk per 1 januari 2012 hebben gekregen. Ik heb dan ook geprobeerd een verzoek tot rentecompensatie te krijgen, maar het is de vraag of men bij N.N. hier ook maar iets mee doet. Ik wil dat N.N. de termijn tot uitbetaling terugbrengt naar maximaal 15 werkdagen.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: