Blogopmaak

Welk risico loopt u als u een onderzoeksbureau op bezoek krijgt?

aug. 19, 2012

De volgende reactie ontvingen wij van een gedupeerde die haar schade bij haar verzekeraar had gemeld. De originele -en dus onbewerkte- inhoud spreekt boekdelen. De praktijk wijst uit dat als u te maken krijgt met een onderzoeksbureau, dat men (de verzekeraar) u in feite al verdenkt van fraude! Verzeker u daarom van deskundige bijstand vóór het te laat is.

Mijn verzekeraar deed erg moeilijk toen mijn auto werd gestolen. Ze hadden een onderzoeksbureau ingeschakeld wat mij diverse keren vragen kwam stellen. Tijdens hun bezoek kreeg ik erg het gevoel, door het onderzoeksbureau te werden ondervraagd alsof ik een misdrijf had gepleegd. Vragen werden dubbel gesteld, maar elke keer net op een andere manier om te kijken of je hetzelfde antwoord geeft. Met z’n tweeën blijven ze vragen op je afvuren om je in verwarring te brengen. En op alles wat je zegt willen ze “bewijs” zien. Telefoonspecificaties en dergelijke. Ik vond het te ver gaan, want ik kreeg echt het gevoel, dat zij het net zo lang probeerden te rekken om iets te vinden, waarop ze konden zeggen:  ik wijs je claim af.

Ik heb toen mijn rechtsbijstand ingeschakeld, maar het enige wat ik van hun te horen kreeg is: werk maar mee met alles wat het onderzoeksbureau van je wilt. Daar schoot ik dus ook niks mee op. Na een beetje op internet te hebben rond gekeken, kwam ik terecht op de site van  Verzekeraarklachten.nl. Ik heb hun mijn hele verhaal uitgelegd en zij hebben mijn zaak overgenomen. Vanaf dat moment ging alles ineens heel snel. Verzekeraarklachten.nl  had mijn verzekeringsmaatschappij een paar emails gestuurd en ineens werd het onderzoek afgesloten en werd ik in no time uitbetaald. Zelfs de kosten van Verzekeraarklachten werden vergoed door mijn verzekeringsmaatschappij. Mooier kon het niet.

Ik zal iedereen die problemen ondervindt met zijn/haar verzekeringsmaatschappij aanraden  Verzekeraarklachten.nl  in te schakelen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en heel snel met reageren en ik heb niks dan positiefs te melden over Verzekeraarklachten. Bedankt Verzekeraarklachten! Dankzij jullie heeft gerechtigheid gezegevierd! Grote verzekeringsmaatschappijen proberen altijd op de een of andere manier je claim af te wijzen en omdat wij als consument geen idee hebben van hoe het verzekeringswezen precies in elkaar zit kunnen zij ons van alles wijs maken, maar gelukkig is daar  Verzekeraarklachten.nl. om daar een stokje voor te steken!

Vriendelijke groet,

Sofie Hu

01 mei, 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
30 sep., 2023
Leugens en bedrog door expert en verzekeraar
21 aug., 2023
Opgepast voor deze discriminatieclub!
Meer posts
Share by: