Pro of contra Assist?

mei 11, 2012

Ik heb een klacht over verzekering ProAssist. Mijn GSM heb ik bij aankoop direct daar laten verzekeren. Nu is hij begin dit jaar gestolen in een sport kleedkamer. Ik heb alle informatie keurig aan de  verzekering doorgegeven ik ben zelfs nog terug gekeerd naar plaats delict om een extra bewijs te leveren aan de verzekering.

Nu is het al 7 weken geleden dat het allemaal positief is verklaard en dat ik een nieuwe telefoon hoor te krijgen. Het is mij verteld dat het 4 tot 6 weken kon duren MAXIMAAL. Nu zijn we 7 weken verder en na meerdere malen te bellen werd mij elke keer verteld dat mijn nieuwe telefoon nog niet geleverd was bij de verzekering. Ik vind het schandalig want ik betaal 9 euro maandelijks en je zou verwachten dat je verzekerd bent en je snel een nieuwe telefoon krijgt, maar schijn bedriegt enorm.

Ik ben totaal geen zeurpiet en dit is volgens mij de eerste klacht die ik ooit opschrijf, maar ik vind dit echt een noodzaak, anders zijn toekomstige klanten mogelijk ook de dupe van deze waardeloze verzekering.
Ik hoop gehoor te krijgen en snel mijn nieuwe telefoon in bezit te krijgen !

Groet,

Borja C.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: