SAA horrorverzekeraar

apr. 25, 2014

Ik lees op deze website de ellende die mensen met SAA verzekeringen beleven.

Het is helaas nog steeds erbarmelijk met SAA. Toen mijn vrouw haar auto nog had, duurde het maanden voordat we, na enorm veel telefoontjes met hen te hebben gepleegd, de groene kaart ontvingen. En eigenlijk ontvingen we die dan rechtstreeks van de verzekeringsmaatschappij, omdat ik die dan maar ben gaan bellen. Toen haar auto de deur uit ging, duurde het maanden voordat we de juiste informatie doorkregen, waar we dus ook maanden om moesten vragen.

Op een bepaald moment een offerte gevraagd voor de verzekering van een andere auto, deze offerte netjes per email ontvangen en na de premie te hebben vergeleken, per email doorgegeven er geen gebruik van te maken, sturen ze me een rekening, omdat ze alles al in gang hadden gezet. De rekening was gedateerd nadat ik per email had doorgegeven dat ik er geen interesse in had.

Voorheen was Cinjee ook mijn tussenpersoon en moet zeggen nooit problemen met hen te hebben gehad. Sterker nog, Cinjee nam contact met me op wanneer er een verzekering mogelijk was die minder premie kostte en toch een vergelijkbare dekking behield.

We zijn nu hard bezig alle verzekeringen elders onder te brengen en de verzekeringsmaatschappijen hierover in te lichten, zodat ze weten wat de achterliggende reden is, van de overgang.

Wellicht een tip voor andere mensen die problemen hebben met SAA, maar neem contact op met de verzekeraar waar je verzekering is ondergebracht en breng hen op de hoogte van je problemen. Alleen op die manier kan SAA echt goed aangepakt worden.

En wellicht overbodig te melden, aangezien iedereen de zelfde ervaring heeft, maar ook ik werd steeds beloofd teruggebeld te worden. Wel, ik kan je zeggen dat ik heel veel belletjes hun kant op heb moeten doen, want ze schijnen een of ander probleem te heben met afspraken en terugbellen.

Om nog maar te zwijgen over de momenten dat ze me zeiden dat bepaalde dingen niet door hen zijn gezegd, terwijl ik ze notabene per email op die manier had ontvangen, maar dan had ik het waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd. Beetje moeilijk als woorden niet op een andere manier te interpreteren zijn. Je wordt gewoon voor leugenaar neergezet.

En ooit excuses ontvangen voor de stapel van ellende die ik al 3 jaar heb met hen ???  Wel nee, hoe haal ik het in me hoofd om daar überhaupt aan te denken.

Als ik dit allemaal ooit in boekvorm ga uitbrengen, wordt het een bestseller in het horror genre!

 

Richard Spek

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: