Bij adviesvragen altijd stukken meesturen.

nov. 11, 2012

Het komt vaak voor dat consumenten ons hun situatie -soms met een enkele zin- beschrijven en ons verzoeken over hun zaak te oordelen. Zij sturen dan geen correspondentie mee, maar willen desondanks wél een advies over hun kwestie. Zo ongeveer het zelfde als wanneer men een auto ter keuring aanbiedt en waarbij de keurmeester niet onder de motorkap kan kijken! Dat is natuurlijk niet zinvol, en zo is het ons ook niet mogelijk om u te adviseren zonder dat wij van de voorliggende correspondentie kennis hebben kunnen nemen.

Als u van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en u wilt ons advies,  stuurt u ons dan altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de gecorrespondeerde email,  de polisvoorwaarden en -als u dat nog in bezit heeft- het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is. Alleen dán kunnen we een juist beeld van uw zaak krijgen en kan er worden bezien of de verzekeraar terecht of onterecht heeft gehandeld.

 

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: