Is alles negatief in verzekeringsland?

apr. 26, 2012

Naar aanleiding van de op onze website gepubliceerde klachten hebben enkele zorgverzekeraars contact  met ons opgenomen. Het gaat hierbij dan om de zogenaamde webcare afdelingen, deze speuren het internet af naar websites of fora en zoeken naar berichten waarin hun naam in negatieve zin wordt genoemd.

Deze verzekeraars (Ditzo, VGZ, Univé, Iza, Blue, IZZ, Zekur en Verzekeruzelf)  hebben Verzekeraarklachten.nl verzocht om hen in het vervolg  de gegevens van de ‘klager’ ter beschikking te stellen, zodat zij direct met de klager kunnen communiceren en het probleem uit de wereld kunnen helpen.

Dit lijkt ons een pragmatische benadering, omdat het probleem van de klant wordt opgelost en/of  dat zijn vraag direct wordt beantwoord. Een initiatief wat navolging verdient!

In alle gevallen wordt Verzekeraarklachten.nl dan op de hoogte gesteld van de oplossing van het probleem. Is de aangereikte oplossing niet redelijk, dan zal dit de verzekeraar duidelijk worden gemaakt. Zonodig zal hierop door ons orgaan verdere actie op worden ondernomen.

In elk geval: het is dus niet alleen kommer en kwel in verzekeringsland, uit het bovenstaande blijkt dat verzekeraars zich ook van hun goede kanten laten zien!

 

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: