Voogd: denkt totaal niet aan klantbelang

16 november 2025

is er vooral om zichzelf te verrijken

De manier waarop mijn schadeclaim is afgehandeld door mijn verzekeraar Voogd lijkt nergens op. Het gaat nog niet eens om een grote schade, maar om schade aan mijn buitenspiegel, veroorzaakt door een andere partij. Er is een volledig en correct ingevuld Europees schadeformulier, ondertekend door beide partijen. Daarnaast heb ik twee onafhankelijke getuigenverklaringen én videobeelden van het incident.

Desondanks weigert Voogd duidelijkheid te geven of uit te betalen. In plaats daarvan ontvang ik enkel doorgestuurde berichten zonder inhoudelijk antwoord op mijn vragen. Wat ik bijzonder kwalijk vind, is dat er wél van mij wordt verwacht dat ik betalingen doe (zoals eigen risico), zonder enige garantie dat ik überhaupt schadeloos gesteld word.

Het lijkt er alles op dat ze mijn dossier bewust laten verwateren. Ik voel mij totaal niet serieus genomen, terwijl ik als benadeelde partij volledig in mijn recht sta. Daar heb je dus niks aan, aan zo'n volmacht!


Xavier Frauenfelder


9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
Meer posts