Met Verzekeruzelf enkel ellende

14 augustus 2016

Ik ben verzekerd bij verzekeruzelf.nl en wij hebben op 1 januari een inbraak gehad, maar pas drie weken later kwam er  een keer een expert van CED. De man is nog niet eens buiten geweest om de schade op te nemen. Hij heeft geen kaartje afgegeven en raffelde de boel alleen maar af, want hij had wegens drukte veel haast (zie hij). Wél viel hij over het feit dat in een offerte 21% BTW werd geschreven ipv 6%. Over de sieraden (o.a. een trouwring) zei hij: ‘die is 25 euro waard, want ik weet niet wat hij weegt’. Er is ook een familiering gestolen van moeder op dochter, een echte antieke, maar hij vroeg nog niet eens hoe de ring eruit zag! Meteen werd gezegd: ‘alle sieraden gaan naar Spanje, je ziet hier niets meer van terug’! Er was ook een gouden horloge gestolen,maar de expert zei nota bene: ‘een gouden horloge kan ook een doublé zijn!’ Hij stelde me dus in feite voor een ordinaire leugenaar, ik had er een heel vervelend gevoel over en ik heb daarom de Schadecoach ingeschakeld.

Toen deze zich op 1 februari jl. bij Verzekeruzelf.nl meldde werd er eerst gewoon niet op door Verzekeruzelf gereageerd. Nadat er een aanmaning gestuurd werd wilde de schadebehandelaar  totaal niet aan contraexpertise meewerken en werd meteen al geschreven dat ze zich uitsluitend aan de rapportage hielden van hun eigen expert. De kosten voor de contraexpertise, zo schreef men zonder enige argumentatie, zouden niet vergoed worden. Na wéér twee aanmaningen gestuurd te hebben gaf Verzekeruzelf zich eindelijk gewonnen: op 10 maart was er pas weer contact met de verzekeringsexpert (CED). Meer dan een maand was er verloren gegaan, alleen door de tegenstribbelende schadebehandelaar!

Het bleek een goede zaak te zijn geweest om een contra-expert te hebben, want we hebben nu het dubbele uitgekeerd gekregen van waar de CED-expert op uit kwam, maar het heeft dus wél zeven (!) maanden geduurd!

Alleen nu doet Verzekeruzelf wéér vervelend, maar nu over de kosten van de contra-expert. De Schadecoach heeft er veel meer werk inzitten dan de CED-expert, die zich er met een jantjevanleiden heeft afgemaakt, dus het is logisch dat de kosten van de contra-expert hoger zijn dan van de CED-expert. Maar daar wil de schadebehandelaar niet van horen, zonder argumentatie wordt gezegd dat de rekening onredelijk is, waardoor ik nu blijf zitten met een -deels- onvergoede rekening van de contra-expert! Ik heb niets anders dan ellende met Verzekeruzelf.

Mensen, pas op voor deze club, want met het regelen van schades zijn ze erg onverschillig en onwelwillend, en alleen als ze niet meer anders kunnen, halen op het laatst tóch nog van alles uit de kast om je als verzekerde te benadelen!

P.Poortinga – Nijmegen

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts