Doffe ellende Kifid

10 augustus 2017

Ik heb begin augustus (vorig jaar!) een zaak bij het Kifid aangemeld. Na enkele maanden was het ineens stil en nu wacht ik al vijf maanden op een reactie van ze. Ik heb op 18 juli jongstleden daarover een klacht ingediend omdat ze de zaken gewoon laten liggen en niet het fatsoen hebben om op een klacht daarover te reageren. Als ik op deze website kijk en ook op andere fora, dan zie ik dat iedereen die met het Kifid te maken heeft gehad, over de trage werkwijze klaagt.

We zijn dus, nadat ik een klacht heb ingediend over de manier van werken, nu opnieuw drie weken verder, maar het Kifid reageert gewoon nergens op.

Maar wat blijkt? Als de Schadecoach een brief naar het Kifid (met de vakpers in CC) stuurt en ze weten dat de zaak in de publiciteit komt, dan kan het Kifid ineens na twee dagen reageren!

Maar bij de ‘gewone’ verzekerde heeft het Kifid niet het fatsoen om een normale reactie te geven, en als dossiers gewoon maanden blijven liggen dan vegen ze daar kennelijk de kont mee af.
Een aanfluiting van de bovenste plank, het Kifid. je kunt beter naar de rechter stappen!

A. Abbas

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts