Europeesche “oostindisch” doof!

18 juni 2013
Wij zijn 3 weken naar China met onze adoptiedochters geweest. We hadden er jaren voor gespaard en nu gingen we dan eindelijk een droomreis maken met de meiden!Helaas pakte dit anders uit…. Van de 3 weken zijn we 3 dagen niet ziek geweest we kregen na elkaar hoge koorts, diarree en spugen. Dit herhaalde zich steeds en met onze jongste belanden we  zelfs 1 dag in het ziekenhuis. We konden niks meer als gezin samen doen. We moesten elke keer met 1 kind -die zich net wat lekkerder voelde- op pad.

Dit was natuurlijk niet echt de bedoeling van deze reis! We wilden als gezin het geboorteland van onze kinderen ontdekken!

Na 2 weken wilden we eigenlijk naar huis, zo beroerd waren we. We zouden echter deze reis nooit meer kunnen maken, dus hebben we als gezin besloten om het af te maken. Thuis gekomen hebben we gebeld met Europeesche, waar we al jaren zijn verzekerd.

Europeesche wilde ons echter  geen enkele vergoeding geven, er was geen greintje begrip. Dit viel ons best rauw op ons dak. We dachten goed verzekerd te zijn maar, zo zeiden ze,  alleen als we eerder terug waren gekomen hadden ze de boel vergoed!!

Dit snap ik niet. Als ze wat redelijker waren geweest en een (kleine) vergoeding hadden gegeven waren ze minder kwijt geweest als dat ze een heel gezin terug hadden laten vliegen. Maar het ergste van alles vind ik dat wij er als gezin nog steeds niet zonder emotie over kunnen praten. Onze kinderen willen nooit meer terug naar hun geboorteland door de ervaringen van vorig jaar. Wij hebben dus nog steeds psychisch letsel van het gebeurde.

Het doet ons nog steeds veel verdriet dat er zo weinig begrip van de Europeesche Verzekeringen is gekomen.

Alice Hoogervorst

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts