Goudse: malus maatschappij

sep. 05, 2015

Mijn tussenpersoon heeft mij nooit gewezen op meeverzekerde bonusbeschermer, daar kwam ik pas achter toen ik overstapte naar een andere verzekeraar. ik zou maar 2 schadevrije jaren hebben. Dus een telefoontje met de huidige verzekeraar, de Goudse. Eerste contact in juni 2015. Er zou administratieve  fout zijn gemaakt en in Roydata was het aantal schadevrije jaren verkeerd genoteerd. Dit werd direkt aangepast, van -2 naar 4 schadevrije jaren. Echter na een nieuw contact in augustus bleek er nog niets aangepast en ze wisten ook ineens niets meer van mijn eerdere gesprek in juni. Kwalijke zaak. Alles moest eerst uitgezocht worden. De medewerker kon niet precies aangeven wanneer dat klaar was. Na lang aan dringen liet hij zich 4 werkdagen ontvallen. Tot mijn verbazing werd anderhalf uur later mijn voicemail ingesproken met informatie wat geen antwoord gaf op mijn vraag. Maar ‘ u heeft schade gehad en daarom staat u op -2. Huh, maar uw collega heeft aangeven dat dit niet correct was en dat dit aangepast zou worden. Dan maar een klacht indienen. Per mail kreeg ik na een paar dagen direct een reactie. Maar niet de reactie waar ik naar opzoek was. Dan maar bellen. De collega wilde verder niet met mij in gesprek, ik moest de voorwaarden maar lezen.

De tussenpersoon heeft mij niet geïnformeerd dat wanneer er schade ontstaat, ik terugval in schadejaren en de premie gelijk blijft. Echter dat bij overstappen naar een andere maatschappij komt dit pas aan het licht. Want de premie gaat namelijk omhoog. En dat terwijl ik een keurig nette brief ontving van de Goudse waarin stond dat er niets gebeurt met de bonus/malus treden.

Ik vind het een kwalijke zaak, dat hier bij het afsluiten van een polis niets over wordt gezegd, het staat alleen maar in de algemene voorwaarden. En erger vind ik nog dat medewerkers geen flauw benul hebben van klantvriendelijkheid en dienstbaarheid. Ze verschuilen zich achter het proces en zeggen eigenlijk dat ik maar een domme klant ben omdat ik de algemene voorwaarden niet heb gelezen. Zeer slechte maatschappij, de Goudse. Ze zeggen op hun website dat ze aan de eisen van het keurmerk klantgericht verzekeren voldoen, maar dat is totaal misplaatst!

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: