Goudse: turbo-klantgerichtheid

1 november 2013

Op 23 juni jl. werd mijn auto -een bomvolle en supermooie Golf – gestolen. Uiteraard meteen gemeld bij mijn verzekeraar, de Goudse.

Van meet af aan was er geen enkele snelheid in de afwikkeling te bespeuren, ik moest voortdurend achter alles aanbellen, het hielp echter niks!

Ik heb eerst een onderzoeker van het onderzoeksbureau Hoofddorp op bezoek gehad en die stelde me vragen op een manier alsof ik de auto zelf gestolen had. Toen hij voor de tweede keer kwam gedroeg hij zich nóg intimiderender, zodat zelfs mijn buren zich over zijn luidruchtig optreden hebben verbaasd. Alsof hij van de politie was en ik de verdachte, totaal niet klantgericht dus!

Nu zijn wij dus ruim vier maanden (!) verder en ik heb inmiddels een klacht bij de directie van de Goudse ingediend, want de schadebehandelaar liet ondanks herhaalde herinneringen, niks van zich horen. Nu heb ik net een reactie van de Goudse gekregen, nota bene van de directie, maar die doet dus net alsof er niks aan de hand is. Ze hebben gewoon wat meer tijd nodig, alle informatie is nog niet verwerkt. Geen excuus voor de trage afwikkeling, geen enkel fatsoen hebben ze daar!

Ik zie dat deze verzekeraar op haar website zegt: ‘ervaar hier wat ons zo bijzonder maakt’. Nou dat weet ik nu wel: vertragingstactieken en verder gewoon niet zeggen wat er nu in feite aan de hand is. En ondertussen, na dik vier maanden ergernis, weet ik nog steeds helemaal niks en heb ik ook nog geen cent gezien. Ze prijken ook met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Dat blijkt dus in de praktijk een regelrechte aanfluiting!   Voor mij snel een andere verzekeraar als de zaak straks klaar is!!

 

M.A. te Hoofddorp

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts