haastige spoed is soms ook goed!

3 september 2011

Op 28 juni 2011 is er hagelschade gemeld bij mijn tussenpersoon via Independer. Vervolgens is er een onafhankelijke schade-expert geweest die een rapport heeft opgesteld en dit zeer snel doorgestuurd heeft naar mijn tussenpersoon. Voor zover liep alles prima. Ik kreeg per email bevestiging dat mijn schade officieel gemeld was en behandeld werd van Independer. Vervolgens heb ik de tussenpersoon zelf benaderd hoelang de uitkering van schade zou duren. Na het rapport te hebben gehad van de expert, was naar eigen zeggen de maximale duur van het rapport doornemen en uitbetalen 5 werkdagen. Echter na een aantal dagen hoorde ik niks meer, heb toen weer gebeld. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die aangaf dat de schade 17-08-2011 uitgekeerd was naar mijn rekeningnummer. Vervolgens heb ik de dagen erop natuurlijk elke dag gekeken, zonder uitbetaling kon ik geen nieuwe auto kopen dus dit was erg belangrijk voor me. De dagen erop volgden een reeks van telefoontjes naar Bruns ten Brink, die voet op stuk hielden het overgemaakt te hebben. Daarna heb ik een klacht bij Independer over mijn tussenpersoon ingediend en heeft Independer met hem contact opgenomen. Toen werd er opeens gezegd dat de betaling foutief was en de bank het weer had teruggestort. Er zou opnieuw een overboeking zijn gedaan, dus ik moest het uiterlijk woensdag 31 augustus hebben (inmiddels alweer 2 weken verder dus). Opnieuw heb ik de dagen erop elke dag contact gehad, waar mijn geld nu bleef. Ook 31-8-2011 was de betaling niet binnen. Helaas de dag erop ook niet, uiteindelijk heb ik toen Verzekeraarklachten.nl verzocht om de zaak ter hand te nemen. Ik kreeg binnen het half uur een reactie terug dat ze de zaak zouden oppakken. Ik had de volgende dag mijn geld en krijg bovendien een vergoeding voor de wachtdagen en telefoonkosten!

Ik raad een ieder die problemen heeft met zijn/haar verzekeraar dit zeker te melden op deze website, het is de moeite waard!

met vriendelijke groet,

S.S.

 

 

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts