Omgekeerde wereld bij Nat.Ned.

14 augustus 2013
Nationale Nederlanden heeft ons twee jaar lang een verkeerde no-claim berekend. Wij hebben nu de lieve som van € 10.650,00 van hen tegoed. Nationale Nederlanden heeft ons een brief gestuurd dat het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt zou worden; gedateerd 30 juli 2013. Vandaag, op 14 augustus dus, nog steeds niets ontvangen.De afgelopen tijd hebben wij al 3 keer gebeld met Nationale Nederlanden.

Men gaat nu dus op 14 aug. 2013 wél weer het geld van onze rekening incasseren voor de verzekeringspremie, wat ook weer teveel is omdat men nog steeds de verkeerde premie berekent. Bij de klantenservice wordt je niet fatsoenlijk te woord gestaan terwijl wij nota bene om ons eigen geld vragen! Er is ook geen rente of wat ook maar bij berekend, maar voorlopig hebben we dus al twee jaar teveel betaald. Als wij niet op tijd betalen worden kosten en rente in rekening gebracht maar omgekeerd moet je dus maar zien hoe je het krijgt. Er wordt gewoon gezegd: belt u volgende week maar weer.

En dan zegt Nat. Nederlanden op haar website dat je een autoverzekering krijgt met tevredenheidsgarantie!

 

Tieneke Reid

5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
Meer posts