Omgekeerde wereld bij Nat.Ned.

14 augustus 2013
Nationale Nederlanden heeft ons twee jaar lang een verkeerde no-claim berekend. Wij hebben nu de lieve som van € 10.650,00 van hen tegoed. Nationale Nederlanden heeft ons een brief gestuurd dat het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt zou worden; gedateerd 30 juli 2013. Vandaag, op 14 augustus dus, nog steeds niets ontvangen.De afgelopen tijd hebben wij al 3 keer gebeld met Nationale Nederlanden.

Men gaat nu dus op 14 aug. 2013 wél weer het geld van onze rekening incasseren voor de verzekeringspremie, wat ook weer teveel is omdat men nog steeds de verkeerde premie berekent. Bij de klantenservice wordt je niet fatsoenlijk te woord gestaan terwijl wij nota bene om ons eigen geld vragen! Er is ook geen rente of wat ook maar bij berekend, maar voorlopig hebben we dus al twee jaar teveel betaald. Als wij niet op tijd betalen worden kosten en rente in rekening gebracht maar omgekeerd moet je dus maar zien hoe je het krijgt. Er wordt gewoon gezegd: belt u volgende week maar weer.

En dan zegt Nat. Nederlanden op haar website dat je een autoverzekering krijgt met tevredenheidsgarantie!

 

Tieneke Reid

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts