Omgekeerde wereld bij Nat.Ned.
Nationale Nederlanden heeft ons twee jaar lang een verkeerde no-claim berekend. Wij hebben nu de lieve som van € 10.650,00 van hen tegoed. Nationale Nederlanden heeft ons een brief gestuurd dat het geld zo spoedig mogelijk overgemaakt zou worden; gedateerd 30 juli 2013. Vandaag, op 14 augustus dus, nog steeds niets ontvangen.De afgelopen tijd hebben wij al 3 keer gebeld met Nationale Nederlanden. Men gaat nu dus op 14 aug. 2013 wél weer het geld van onze rekening incasseren voor de verzekeringspremie, wat ook weer teveel is omdat men nog steeds de verkeerde premie berekent. Bij de klantenservice wordt je niet fatsoenlijk te woord gestaan terwijl wij nota bene om ons eigen geld vragen! Er is ook geen rente of wat ook maar bij berekend, maar voorlopig hebben we dus al twee jaar teveel betaald. Als wij niet op tijd betalen worden kosten en rente in rekening gebracht maar omgekeerd moet je dus maar zien hoe je het krijgt. Er wordt gewoon gezegd: belt u volgende week maar weer. En dan zegt Nat. Nederlanden op haar website dat je een autoverzekering krijgt met tevredenheidsgarantie!
Tieneke Reid |
Het bericht Omgekeerde wereld bij Nat.Ned. verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.