ook SNS is ‘glashelder’ als het om glasbreuk gaat

jul. 13, 2011

Op 27-06-2011 ben ik in de gang gevallen, en heb daarmee 1 van de 9 ruitjes van onze voordeur gebroken. Op 28-06-11 heb ik dat gemeld bij de SNS-bank.
later die dag werd ik teruggebeld door Interglas dat er een glaszetter langs zou komen om te kijken wat voor soort glas er in de deur zit, en het te repareren. Het glas blijkt echter niet meer verkrijgbaar te zijn, en de enige oplossing is naar ons inzien ( en dat van de glaszetter)om alle 9 ruitjes te vervangen, omdat geen gezicht is om er 1 ander ruitje in te zetten. De Glaszetter zou contact opnemen met interglas om daarvoor toestemming te vragen (leek hem geen probleem), nu wil interglas dit niet vergoeden, en vindt dat we genoegen moeten nemen met 1 ander ruitje, of dat zij 1 ruitje vergoeden en wij de rest zelf moeten betalen…
Ook al zouden ze gelijk hebben omdat het zo in de polisvoorwaarden staat, dan vind ik dit tóch een glasheldere manier van verzekeringsmanipulatie.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: