Service van niks bij Generali

22 mei 2018

Op een rotonde in Veenendaal ben ik afgesneden door een Volkswagen Touran, die mij geraakt (en mijn auto beschadigd) heeft, maar die gewoon is doorgereden. Ik heb een foto van haar auto gemaakt en gelijk aangifte gedaan bij de politie. Ook heb ik het waarborgfonds benaderd, hier kreeg ik gelijk de naam van de verzekering door met het advies hen hiervoor aansprakelijk te stellen omdat ik weet wie de dader is. Maar die reageren herhaaldelijk niet op e-mails,ze doen kortaf doen aan de telefoon en zeggen dat ze geen aansprakelijkheid erkennen omdat de klant heeft aangegeven geen schade te hebben.

Nu lijkt het mij dat de meeste mensen die na een aanrijding door zijn gereden dat zullen beweren, maar ik zit nu mooi met de schade van rond de € 750,00 waarvan ik de dupe ben omdat iemand anders door rijdt! De verzekeraar (ASR) heeft een service van niks en reageert nog niet eens op een klacht die ik heb ingediend. Neem daar nooit een autoverzekering want dit slaat echt alles. Je kunt blijkbaar gewoon auto’s aanrijden en dan doorrijden, domweg blijven ontkennen en dan is er niks aan de hand.

Kristian Oude Voshaar, Epe

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts